ریتم آهنگ
گروه پسرعموها صادق و فرزاد کشاورز در کنسرت شهسوار غوغایی به پا کردند

گروه پسرعموها صادق و فرزاد کشاورز در کنسرت شهسوار غوغایی به پا کردند

گروه "پسر عموها" صادق و فرزاد کشاورز دوشنبه 21 مرداد ماه به مناسبت عید سعید قربان در دو سانس به روی صحنه رفتند که با استقبال پرشور و بی نظیر مردم مهمان نواز شمالی ها وتنکابن روبرو شدند.

استقبال طرفداران کنسرت پاپ به حدی بود که ظرفیت سالن هلال احمر تنکابن در هر دو سانس تکمیل شد که این موضوع با کمبود صندلی و نشستن جا همراه بود و شبی فراموش نشدنی و خاطره انگیز را برای هواداران رقم زد.

گروه "پسر عموها" (صادق و فرزاد کشاورز) در این برنامه 13 قطعه اجرا کردند که از بین آن ها قطعه های وطنم ایران، گل گندم، دونه دونه اشکام، وابستگی، و من انتخابت کردم با استقبال خوبی مواجه شد.

صادق کشاورز از شرکت کالای خواب و نمایندگی تشک برن bern که حامی و اسپانسر اصلی گروه "پسر عموها" می باشند و همچنین از اعضای این گروه هنرمندان در تمامی شهرهای ایران به اجرای هنرنمایی و کنسرت بزرگ می پردازند قدردانی کرد.

کمال تشکر و قدردانی باید بشود از مدیران و دست اندرکاران برن bern که ضمن عرضه و در معرض نمایش گذاشتن کالای خود اشتغال برای جوانان ایرانی ایجاد کرده اند و هم باعث رونق بخشیدن به تولید می شوند و اینکه از این طریق اوقات فراغت خانواده ها پر میشود و امید به زندگی و سطح سلامت روان جامعه افزایش و ارتقا پیدا می کند.

صادق کشاورز افزود : جناب آقای سلیمانی نژاد ریاست محترم اداره ارشاد تنکابن وآقای کوروش فلاحتکار ریاست محترم شورای شهر وشهرداری بخاطرزحمات وهمکاری بسیار خوبی دربرگزاری این کنسرت در شهرستان تنکابن سپاسگزاری می شود.

فرزاد کشاورز( یکی از هنرمندان و خوانندگان این کنسرت ) در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر اهالی تنکابن از کنسرت بزرگ " پسر عموها " از آقای سیدی کارشناس ومدیر روابط عمومی شهرداری تنکابن نقش مهمی در تبلیغات بنرها وآگاهی رسانی داشتند ، قدردانی کرد .

در اجرای این برنامه با شکوه ، امیرکارخانه ، رهبرارکسترو نوازنده پیانو وکی بورد، مهدی بیک وردی - گیتارالکتریک ، حسن اکبریان – ویلن ، مسعود مبینی - گیتار باس ، احمدرضمیرعبدالباقی - کیبورد.سینتی سایزر، مهسا مسلمی - تومبا پرکاشن ، فرزین صالحی نسب – درامز، محمد حسین رجبی - گیتار اسپانیش.ملودی ، مدیر برنامه ها ، محسن معراجی ، مدیریت اجرایی وخبری شایان رسول زاده ، گروه فیلمبرداری و عکاسی ، آرش یوسفیان. امیرمحمد ترکی عبدالله رمجی. مهیارمیاری و فرزین کشاورز ، شرکت برن حامی واسپانسر گروه "پسرعموها " همکاری داشتند.

گروه "پسر عموها" از مسئولین و پرسنل سالن هلال احمر و مردم خوب شهسوار که همگی در اجرای این کنسرت بزرگ در تنکابن نقش داشتند و حمایت کردند تشکر ویژه ای کردند.

گزارش تصویری از این کنسرت بزرگ رو میتوانید مشاهده کنید

تصاویر ویدیویی از این کنسرت را میتوانید مشاهده کنید






درمانگاه تخصصی پوست و مو کوروش