ریتم آهنگ

گند زدن در تست بازیگری

گند زدن در تست بازیگری

در ادامه 15 مورد از کارهایی که برای گند زدن به تست بازیگری خود نیاز دارید را بازگو کرده ایم.
1- دیر بروید.
حتما تلاش کنید حداقل پنج الی ده دقیقه دیرتر بروید. البته اگر بتوانید نیم ساعت دیر بروید عالی است. این کار نه تنها نشان می دهد شما یک بازیگر حرفه ای و باکلاس هستید بلکه نشان دهنده این است شما یک بازیگر بسیار پرکار هستید و سرتان حسابی شلوغ است و از طرفی مانند انسان های بی تجربه و بی کلاسی که سروقت می روند برای گرفتن آن نقش عجله ای ندارید و افتخار داده اید و اندکی از وقتتان را در اختیار آنها قرار داده اید!!!
 

2-عذرخواهی کنید.
حتمن از آنها عذرخواهی کنید. بهانه کلید گند زدن به تست بازیگری است. در ابتدا حتمن از اینکه سرما خورده اید عذرخواهی کنید حتی اگر سرما نخورده اید!!!.. این یک شیوه جواب پس داده در گند زدن به تست بازیگری است. می توانید از اینکه عمه تان با مادرتان دعوایش شده است و به همین دلیل با پدرتان در ترافیک گیر کرده اید و یک کودک کار دیده اید و غمگین شده اید و سرتان درد گرفته است و استفراغ کرده اید، هم غذرخواهی کنید!!!! در پایان هم که تست بازیگری تان تمام شد بار دیگر از آنها بخاطر کیفیت نه چندان مطلوب تست تان عذرخواهی کنید و سپس با قلبی آکنده از درد و سرشار از غمی درونی اتاق تست را ترک کنید!!( مسلما غم شما برای داوران بسیار مهم است و آنها در غم شما سینه چاک خواهند شد)
 

3- آنها رئیس هستند.
دقت داشته باشید که کسانی که تست می گیرند اربابان شما هستند لذا به محض ورود به اتاق تست زانو زده و در مدح آنها مدیحه سرایی کنید. اگر بتوانید قبل از تست یک حلقه در گوش خود کنید که نشان دهد شما غلامی حلقه به گوش هستید شانس موفقیت شما بیشتر است. به این نکته دقت داشته باشید که قرار نیست با آنها همکاری کنید و با آنها برابر باشید!! بلکه قرار است شما نوکر آنها باشید. می توانید به صورت خودجوش یک شلاق همراه خود ببرید و سپس در یک حرکت چندین شلاق بر پهلوی خود بتازانید.سپس با کمری خم اتاق تست را ترک کنید !!!
 


4- وقتی آماده نیستید به تست بروید.
مهم نیست که شما آماده باشید یا نه. سعی کنید در هر تست بازیگری که دیدید شرکت کنید. اگر شد شد، اگر نشد هم فدای سرتان!!.. آمادگی مهم نیست، مهم این است که حضور داشته باشید و شک نداشته باشید اگر زیاد شما را در جلسات تست بازیگری ببینند میگویند: وااای چقدر این اسطوره فعال است. او را برخواهیم گزید..آری.. آری.. دقت داشته باشید که آمادگی اصلن فاکتور مهمی نیست و صرفا حضور شما کلید گند زدن به تست بازیگری شماست.
 

5- از تست بترسید.
شاید این نکته را کسی به شما نگوید ولی اتاق تست بازیگری یک اتاق نمور و تنگ و تاریک است و وقتی وارد میشوید پس از پایان یافتن صدای جیرجیر در ناگهان چند شمع خاموش می شود و در پشت سرتان بسته میشود.سپس تست گیرندگان با دستانی سیاه و ناخن هایی کشیده نمایان میشوند و از شما سوال می پرسند و دقت داشته باشید هر سوالی که جواب ندهید دست شما را بر آهن گداخته فشار می دهند و اگر اتودی که بازی می کنید مورد قبول آنها نباشد، زیر پایتان خالی میشود و در توده ای از سوسک و عقرب فرو می افتید. نکته مهم اینکه داوران ترس شما را دوست دارند .پس بترسید و رستگار شوید!!!
 

6- بی ادب باشید.
توصیه میشود تست بازیگری خود را با شوخی با عمه داوران شروع کنید.این کار نه تنها مهارت بداهه پردازی شما را نشان می دهد بلکه باعث ایجاد یک جو صمیمی و دوستانه بین شما و تست گیرندگان خواهد شد. سعی کنید تا جایی که می توانید بی ادب باشید چرا که بی ادب بودن در سینما مد شده است و مسلما می توانید پیشرفت بیشتری داشته باشید. به آنها سلام نکنید این کار ضرورتی ندارد و آنها را پررو می کند!!!
 


7- لباسی شبیه جومونگ بپوشید.
دقت داشته باشید که شما باید حتمن یک لباس عجیب بپوشید. مسلما می دانید که یکی از دلایل پیشرفت جانی دپ پوشیدن لباس دزدان دریایی در تست های بازیگری اش بوده است!!! شما می توانید لباس بانوان قاجار را امتحان کنید!!!..هنگامی که شما وارد اتاق تست بازیگری میشوید در ابتدا لباس شما دیده میشود پس سعی کنید متفاوت ترین باشید و شبیه کم تجربه ها عادی نباشید. اگر اندامی ورزشکاری و آماده دارید می توانید لباس های خیلی چسپان بپوشید و بر غریزه داوران تاثیر بگذارید البته دقت داشته باشید که قدم های کوتاه بردارید!!!!
 

8- موهایتان رو روی صورتتان بریزید.
موهایتان را طوری شانه کنید که حتمن نصف صورتتان را بپوشانند.اگر کچل هستید استفاده از کلاه گیس های بلوند توصیه می شود. بهترین حالت این است که کل صورت شما پوشیده باشد و فقط یک گوش شما پیدا باشد. مسلما پیدا بودن یک گوش داوران را برای دیدن گوش دوم شما کنجکاو خواهد کرد و شما در تست بازیگری قبول می شوید!!
 

9-خاطره بگویید.
این یکی از اصول تست بازیگری است که شما در مورد پسرخاله تان که بازیگری بلد است و به شما گفته است خیلی استعداد دارید خاطره بگویید. حتی اگر پسرخاله ندارید سعی کنید این خاطره را بگویید . چرا که برای تست گیرندگان بسیار مهم است که پسرخاله شما کیست و در حال حاضر به چه فعالیتی مشغول است!!!!!
 

10- مثل هاپو دروغ بگویید.
یکی از دلایل عدم موفقیت در تست بازیگری صداقت است. سعی کنید از تمام فیلم ها و تئاترهایی که بازی کرده اید ولی متاسفانه مستندی از آنها باقی نمانده است بگویید. حتمن بگویید که در نوجوانی با شوهر عمه تان سر فیلمبرداری یکی از فیلم های مهران مدیری بوده اید. حتی اگر مهران مدیری تست میگرفت هم این را بگویید!!!! نگران نباشید.. تاثیر بسیار شگرفی در  گند زدن به تست بازیگری شما خواهد داشت.
 
 

11- غذا نخورید.
تجربه نشان داده است که داوران عاشق صدای غارو قور شکم هستند و این صدا آنها را مدهوش می کند. پس دقت داشته باشید که حتما از چندین رو قبل از تست غذا خوردن را قطع کنید. بی حالی و عدم انرژی شما در جلسه تست نشانگر شخصیت عمیق و فلسفی شماست و نوید یک تست بازیگری موفقیت آمیز را به شما می دهد!!!
 


12-عینک دودی بزنید.
احتمالا عکس تمامی بازیگران معروف را دیده اید. به نظر شما چرا آنها عینک دودی دارند؟ آفرین.. عینک زدن شما نشانه دهنده این است که شما یک شرنوشت روشن در بازیگری دارید.و همین نشانه خدایی موجب موفقیت شما در گند زدن به تست بازیگری تان خواهد شد. پس حتما در جلسه تست بازیگری خود عینک بزنید فقط حواستان باشد به در و دیوار نخورید!!!
 

 

13-بحث کنید.
اگر تست گیرندگان از شما درخواست کاری داشتند تا جایی که می توانید با آنها بحث کنید. چرا شما باید هملت را برایشان بازی کنید؟.. ها؟.. بپرسید..حتی اگر بحث به دعوا هم کشیده شد کم نیاورید.شجاع باشید. حق گرفتنی است. هر چقدر سوال بیشتری بپرسید باعث میشود آنها گیج شوند و شما را انتخاب کنند. از طرفی سوال پرسیدن و به چالش کشیدن آنها نشان می دهد که شما خیلی بارتان هست و خیلی حالیتان میشود!!!!
 

14- حس و حال روزتان را دریابید.
 اگر امروز یک روز بسیار بد برای شما بوده است و عصبی هستید، سعی کنید در تست هم عصبی باشید.سر آنها داد بکشید. آنها از اینکه شما توانسته اید اینقدر خوب عصبانی شوید و حس و حال روزتان را وارد اتاق تست کنید از آنها قدردانی کنید. در پایان هم حتمن به آنها گوشزد کنید که هیچی نیستند و سپس در را محکم ببندید. این نشانه شجاعت و دلیری شماست و دلیری یکی از اصول گند زدن به تست بازیگری است.
 

15-رباتیک باشید.
دیگر دوره طبیعی بازی کردن تمام شده است و عصر فناوری و رباتیک آمده است.پس تلاش کنید که مث ربات راه بروید و بازی کنید و مانند بازیگران کم تجربه نباشید که سعی می کنند بازی طبیعی داشته باشند.هر چقدر رباتیک تر موفق تر.. هر چقدر موفق تر رباتیک تر.. لذت ببرید .. از زیستن… پشیمونی ینی چی؟!

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”