ریتم آهنگ

خلاصه ای از پل کادموس؛ نقاش نوگرای آمریکایی

خلاصه ای از پل کادموس؛ نقاش نوگرای آمریکایی

خلاصه ای از پل کادموس

کادموس یکی از اولین هنرمندان همجنس گرا بود که بی شرمانه آثار هنری با مضامین عجیب و غریب ساخت، پیشگام هنر کوئیر و شخصیت مهمی در تاریخ هنر قرن بیستم آمریکا بود. او با نگاهی تیزبینانه و طنز، صحنه هایی از زندگی مدرن آمریکایی را با تمام جزئیات زیبا و ترسناک آن به تصویر می کشید، که همیشه با طنزی طعنه آمیز همراه بود. با وجود انتقاد مداوم از جامعه که آثار او به راه می اندازند، با این حال، همیشه چشم اندازی امیدوارکننده نیز وجود دارد: یکی از جهانی جایگزین و آرمان شهر از تنوع جنسی، آزادی و صلح، که با توجه به پیشینه تاریخی ظالمانه واقعی، قانع کننده تر است. از برخی از آثار اگرچه نقاشی‌های او همیشه مد تلقی نمی‌شدند، اما قدردانی از آنها در دهه‌های اخیر همراه با تحقیقات و دانش بیشتر درباره فرهنگ و تاریخ بصری عجیب و غریب افزایش یافته است.

 

دستاوردهای او

کادموس پس از جنجال سانسوری که پیرامون فیلم The Fleet's In (1934) که یکی از اولین آثار او بود، به شهرت ملی رسید. با وجود واکنش‌های منفی نیروی دریایی و رسانه‌ها، او همچنان بی‌تفاوت ماند و به ساخت آثاری ادامه داد که از دیدگاه هنری او حمایت می‌کرد و از برابری، بردباری و لذت حمایت می‌کرد. The Fleet's In و دیگر آثاری که زندگی نیروی دریایی و صحنه‌هایی از گشت و گذار در ریورساید درایو را به تصویر می‌کشند، امروزه به عنوان اسناد مهم تاریخ عجیب و غریب آمریکا شناخته می‌شوند.

اگرچه هنر انتزاعی سبک غالب در دنیای هنر زمان خود بود، کادموس همچنان به نقاشی فیگوراتیو متعهد بود و سنت رئالیسم آمریکایی را به روز کرد تا با زمینه‌های اجتماعی معاصر سازگار شود. او ترکیبات متراکمی را نقاشی کرد که به عنوان طنزهای اجتماعی تیز عمل می کردند که امروزه نیز مرتبط هستند.

کادموس و حلقه دوستانش قدردانی عمیقی از هنر کلاسیک و آثار استادان رنسانس داشتند. او با ارائه دقیق آناتومی انسان، سبک آهنگسازی و ارجاعات مختلف شمایل نگاری به هنر آن دوران به آنها ادای احترام کرد. این وابستگی همچنین او را به کمک به احیای استفاده از مزاج تخم مرغ - یک تکنیک محبوب در اوایل رنسانس - در قرن بیستم سوق داد. پژوهش‌های اخیر، احترام او را به هنر رنسانس - که او و حلقه‌اش را از ذوق هنری غالب زمانشان متمایز می‌کرد - به‌عنوان نشأت‌گرفته از چشم‌انداز هنری عجیب و غریب آنها شکل داده است.

 

درباره اثر ناوگان وارد شد!

The Fleet's In معروف ترین و بحث برانگیزترین اثر این هنرمند است. کادموس آن را برای پروژه آثار هنری عمومی (که بعداً بخشی از WPA شد) نقاشی کرد. PWAP درآمد هفتگی را برای هنرمندانی که مناظر آمریکایی را برای ساختمان‌های عمومی نقاشی می‌کردند، فراهم می‌کرد. کادموس با الهام از مناظر ریورساید درایو در منهتن، جایی که ملوانان در آن لنگر انداخته بودند، تصمیم گرفت ملوانانی مست را به تصویر بکشد که با روسپی‌ها می‌آیند.

 

این نقاشی برای نمایشگاهی در سال 1934 در گالری هنری کورکوران در واشنگتن دی سی انتخاب شد. با این حال، قبل از افتتاحیه، هنری لتروب روزولت، دستیار وزیر نیروی دریایی پس از آن که ژنرال بازنشسته نیروی دریایی هیو رادمن علنا ​​آن را محکوم کرد، آن را حذف کرد. از نظر رادمن، آثار هنری کادموس مستقیماً به نیروی دریایی و پرسنل آن توهین کرد. او این نقاشی را به‌عنوان یک نزاع شرم‌آور، شرم‌آور، بدنام و مستانه توصیف کرد، که در آن ظاهراً تعدادی از سربازان سرباز با گروهی از خیابان‌بازان و ساکنان منطقه چراغ قرمز همراهی می‌کنند. سانسور این نقاشی پوشش مطبوعاتی ملی را به خود اختصاص داد و به زودی کادموس در روزنامه های سراسر کشور منتشر و نقل شد. این جنجال در نهایت به نفع هنرمند جوان بود و به عنوان تبلیغات رایگان عمل کرد. او تأمل کرد: "بنابراین من همگی در صفحات اول بودم و این بهترین شانسی بود که یک هنرمند می توانست داشته باشد. خوشبختانه بعداً توانستم با نقاشی هایی که فرض کنیم کمتر نبودند، از آن حمایت کنم."

 

با این حال، این تنها به تصویر کشیدن مستی عمومی توسط ملوانان نبود که منجر به واکنش شدید نیروی دریایی شد. ممکن است زیرمتن عجیب و غریب نقاشی نقش داشته باشد. نه خود کادموس و نه رسانه های معاصر هرگز به صراحت به این موضوع نپرداخته اند. با این حال، جاناتان واینبرگ، مورخ هنر، استدلال کرد که معنای رمزگذاری شده برای نیروی دریایی واضح بود، حتی اگر بینندگان عمومی آن را درک نکرده باشند. ریچارد مایر، محقق هنرهای عجیب و غریب، در مرد مو بلوند با کراوات قرمز (شکل سوم از سمت چپ) کلیشه ای از یک «پری»، یک مرد همجنسگرای زنانه را در دهه 1930 تشخیص داد. علاوه بر این، کراوات قرمز یک کد بصری عجیب و غریب بود که به معنای در دسترس بودن بود. در نقاشی، ملوان مردانه مشتاقانه سیگاری را می‌پذیرد که توسط «پری» پیشنهاد می‌شود، که نشان دهنده تمایل همجنس‌گرایان است (سیگار احتمالاً بازی با کلمه «Fag» است، یک اصطلاح تحقیرآمیز برای مردان همجنس‌گرا که از زمان استفاده از آن استفاده می‌شده است. اوایل قرن بیستم). به تصویر کشیدن شکل‌های بدن پیازی زیر لباس‌های تنگ، از جمله برآمدگی برجسته ملوان درازکش در کنار سیگاربر بلوند، به فضای جنسی تصویر می‌افزاید. در این راستا، سانسور و توجه رسانه ها احتمالاً به او کمک کرد تا بینندگان و حامیان عجیب و غریب را به ویژه جذب کند. با دیدن اثر در بازتولید، آنها بلافاصله زیرمطالب آن را درک می‌کردند و می‌دانستند که اثر بیان جسورانه میل همجنس‌گرایان است.

 

پس از حذف آن از گالری هنری کورکوران در سال 1934، هیچ اطلاعات عمومی در مورد محل نگهداری این نقاشی مشخص نبود تا اینکه در سال 1980 آن را در کلاب علیبی، یک کلوپ منحصر به فرد مردان در واشنگتن دی سی کشف کردند. این نقاشی متعاقباً به نیروی دریایی بازگردانده شد. یک سال بعد، برای اولین بار پس از 47 سال در نمایشگاه گذشته نگر کادموس در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

Tempera روی بوم - مجموعه هنر نیروی دریایی، تاریخ نیروی دریایی و فرماندهی میراث، واشنگتن، دی سی.

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”