ریتم آهنگ

چگونه می توان در طراحی بهتر شد؟

چگونه می توان در طراحی بهتر شد؟

چگونه می توان در طراحی بهتر شد؟
 محتوای این پست را به پاسخ به این پرسش اختصاص داده ایم که چگونه می توان در طراحی بهتر شد؟ 5 نکته ساده برای مبتدیان چیست؟

آرزو دارید روزی هنرمند شوید. اما در واقع برداشتن گام هایی برای رسیدن به آنجا ترسناک به نظر می رسد! شاید شما در طراحی سر و کله بزنید ، و اغلب این سوال را بپرسید که “چرا من در نقاشی اینقدر بد هستم؟”

اما چگونه می توانید در بهبود مهارت های خود کار کنید؟

می دانم قرار دادن قلم روی کاغذ بسیار طاقت فرسا است. من هم آنجا بوده ام! هنگامی که برای اولین بار کار خود را شروع کردم ، می دانستم که می خواهم از مسیر خلاقیت یک هنرمند بروم. اما من نمی دانستم که بهترین راه برای تقویت مهارتهایم و اطمینان در طراحی ، طراحی و نقاشی چیست.

در اینجا نکاتی آورده شده است که ای کاش می توانستم از زمانی که یک هنرمند مبتدی بودم می دانستم.

این نکات را دنبال کنید ، و به زودی از توانایی های خود اطمینان بیشتری پیدا خواهید کرد!

به علاوه ، شما در بهبود مهارت های خود کار خواهید کرد و برخی از عادت های اساسی را که هر هنرمند باید داشته باشد ، یاد خواهید گرفت.

همچنین با این نکات و روش های ساده سرگرم خواهید شد! به هیچ وجه شگفت زده خواهید شد که چقدر پیش رفته اید!

چگونه می توان در طراحی بهتر شد؟

۱. از ابزارهای مناسب استفاده کنید

شما باید با وسایل خود راحت باشید. نیازی به شلوغ کردن دور و برتان گرانترین مدادها و ابزارها نیست. شما می توانید با چند مداد ساده و مقداری کاغذ با کیفیت خوب نقاشی های شگفت انگیزی را ایجاد کنید.

من توصیه می کنم با یک کتاب طراحی ، مداد HB ، 2B و 6B ، پاک کن و صاف کننده شروع کنید. انواع مختلفی از کاغذ را اضافه کنید ، بنابراین می توانید ببینید که چه چیزی برای شما بهتر است.

وقت خود را با استفاده از این ابزارهای ساده اما موثر بگذرانید. به آنچه می توانید انجام دهید اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد. نیازی به صرف هزینه های زیاد یا کارهای پیچیده نیست.

۲. با فرم ها و اشکال اساسی شروع کنید

وسوسه انگیز است که چند قدم را رد کنید و مستقیماً به سمت طراحی یک طرح پیچیده بروید. شما ممکن است بیش از ویژگی های فردی چهره به طراحی چهره علاقه داشته باشید. اما سعی نکنید قبل از راه رفتن بدوید!

چگونه می توان در طراحی بهتر شد؟ 
آموزش طراحی مبتدی
تسلط بر اشکال اساسی بسیار مهم است. فقط در این صورت است که باید طرح های پیچیده تری را امتحان کنید. قرار دادن زمان برای یادگیری این اشکال اساسی چنین تفاوتی ایجاد می کند. هنگامی که درک درستی از فرم پیدا کردید ، می توانید در هر کاری تلاش کنید.

عجله نکنید! ضروری است که با این مراحل اساسی وقت خود را صرف کنید. پشیمان نخواهید شد!

۳. مهارتهای مشاهده خود را توسعه دهید

توانایی طراحی دقیق برای هر هنرمندی یک مهارت حیاتی است. شما باید هر جزئیات کوچکی را یادداشت کنید و آن را به نقاشی خود وارد کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود تصاویر واقعی را ایجاد کنید.

بنابراین ، توسعه مهارت های مشاهده ای شما چیزی است که باید روی آن کار کنید. این چیزی نیست که بلافاصله اتفاق بیفتد اما با گذشت زمان ، مشاهدات شما دقیق تر می شوند.

خواه از زندگی واقعی نقاشی می کنید یا یک عکس ، همه جزئیات را بررسی کنید. به نحوه کار زاویه ها و سایه ها یا نور توجه کنید. در حین تمرین این ، جزئیات بیشتری را دریافت خواهید کرد. شما به مغز خود آموزش خواهید داد تا تمام جنبه های صحنه مقابل را جذب کند (اما فقط اگر در آن کار کنید!) این تفاوت در نقاشی های شما را ایجاد می کند.

سعی کنید از روی عکس ها کار کنید و جزئیات را تکرار کنید. این یک روش عالی برای بهبود مهارت های طراحی واقعی شما است. پس از تسلط بر این ، می توانید به ترکیب بندی های خود برسید.

۴.از پاک کن استفاده نکنید (در ابتدا)

اگر تازه طراحی را شروع کرده اید ، می خواهم شما را تشویق کنم که پاک کن را برندارید. این نکته ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما بسیار کاربردی است.

در ابتدا بر آنچه می توانید با مداد خود انجام دهید تمرکز کنید. روی تکمیل سکته ها و اعتماد به نفس بیشتر کار کنید. در غیر این صورت ، هر خطی که می کشید را زیر سوال خواهید برد.

استفاده زیاد از پاک کن باعث می شود کاغذ شما بهم ریخته شود. در نهایت با لکه ها مواجه خواهید شد و حتی ممکن است کاغذ را پاره کنید.

پس از اتمام نقاشی ، می توانید از پاک کن برای لمس کوچک استفاده کنید. همچنین می توانید با پاک کن به موارد برجسته اضافه کنید ، اما وقتی تازه شروع به طراحی می کنید در این مرحله عجله نکنید.

۵. دلسرد نشوید ، تمرین کلید موفقیت است

هرکس باید از جایی شروع کند! حتی ماهرترین هنرمندان نیز قادر به خلق شاهکار نبودند. همه ما باید در این زمینه کار کنیم ، بنابراین احساس ناامیدی نکنید. تمرین مهم است!

بهترین راه برای ارتقا مهارت های خود تمرین مداوم است. اگر فقط ده دقیقه در روز وقت دارید ، کافی است – به شرطی که مرتباً این کار را انجام دهید! بهتر است هر روز ده دقیقه وقت صرف نقاشی کنید تا اینکه هر چند ماه یک بار. این تکنیک ها در ذهن شما تازه می مانند و ذهن شما زنگ زده نمی شود.

اگر از آنچه روزی به دست آورده اید راضی نیستید ، ناامید نشوید. فقط روز بعد مداد خود را بردارید و دوباره امتحان کنید!

برای طراحی هر روز یک زمان مشخص تعیین کنید و آن را به یک عادت تبدیل کنید ، بنابراین حتی نیازی به فکر کردن نیست. شگفت زده خواهید شد که با این کار چقدر سریع پیشرفت می کنید!

مراحل بعدی

با در نظر داشتن این نکات ، شکوفه های مهارت نقاشی خود را پیدا خواهید کرد. به یاد داشته باشید که با دقت رعایت کنید و بر اشکال اساسی تسلط پیدا کنید سپس ، می توانید به سمت طرح های پیچیده تر حرکت کنید.

این مشاوره گام به گام را دنبال کنید تا از توانایی های خود اطمینان بیشتری پیدا کنید! اما به یاد داشته باشید که باید لذت بخش و آرامش بخش نیز باشد. اگر چیزی کاملاً دوست داشتنی به نظر نمی رسد ، زیاد استرس نداشته باشید. از اشتباهات خود نیز می توانید درس بگیرید!

امیدوارم از استفاده از این نکات در سفر هنری خود احساس هیجان کرده باشید! موفق باشید و طراحی خوشحال باشید.

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”