ریتم آهنگ

پنج نمونه از برترین هدفون های پشت بسته

پنج نمونه از برترین هدفون های پشت بسته

پنج نمونه از برترین هدفون های پشت بسته

پیدا کردن یک هدفون فوق العاده ممکن است کار مشکلی باشد، چرا که تنوع این دسته از محصولات بسیار زیاد است. صرف نظر از بحث هدفون های پشت باز و پشت بسته، که هرکدام مزیت های خاص خودشان را دارند، در این مقاله به هدفون های پشت بسته می پردازیم. در انتخاب این هدفون ها ما سه نکته ی اساسی را مد نظر قرار داده ایم: کیفیت صدا، راحتی و طراحی.

Audio-Technica ATH-M50x

این هدفون بین دی جی ها بسیار محبوب است اما بسیاری از افرادی که خواستار صدای با کیفیت هستند هم به سمت این هدفون جذب شده اند. هدفون مانیتورینگ Audio-Technica ATH-M50x اعتبار قابل توجهی به عنوان هدفون پشت بسته ای که طیف صوتی بالانسی را ارائه می دهد کسب کرده است. محدوده ی پاسخگویی فرکانسی این هدفون ۱۵Hz–۲۸kHz است که برای شنیدن کیک درام، hi-hat و همچنین بسیاری از سازهایی که فرکانس های میانی برجسته ای دارند، مانند سینتی سایزر، ایده آل است. این هدفون بسیار انعطاف پذیر است و ایرکاپ های آن قابلیت چرخش نود درجه در هر دو جهت و همچنین قابلیت برگرداندن را دارند. به علاوه، ایرکاپ این هدفون می تواند داخل هدبند جمع شود؛ در این صورت حجم هدفون کاهش می یابد و شما می توانید برای حمل آسان، آن را داخل کیفتان قرار دهید. در جعبه ی این هدفون سه عدد کابل جداشدنی با طول های مختلف قرار گرفته است. ایرکاپ های ATH-M50x بسیار نرم هستند و از بافت چرم مانندی برای آن ها استفاده شده که به پوست شما اجازه ی تنفس می دهد و در استفاده های طولانی مدت موجب می شود گرمتان نشود. ATH-M50x همچنین دارای هدبند بالشی ست که به خوبی روی سر و دور گردنتان قرار می گیرد و احساس راحتی به شما می دهد.

Sennheiser HD 280 Pro

اگر زمان زیادی را در استودیو صرف می کنید، هدفون Sennheiser HD 280 Pro برای مانیتورینگ ایده آل خواهد بود. این هدفون با قابلیت کاهش نویز خارجی تا ۳۲ دسی بل، شما را از محیط بیرون جدا می کند و باعث می شود تنها روی موزیکتان تمرکز کنید. آمپدانس این هدفون طوری ست که به شما اجازه می دهد هم در استودیو و هم برای گوش کردن روزمره به موزیک از آن استفاده کنید. این هدفون حتی در هنگامی که برای گوشی های موبایل هم استفاده شود کیفیت بسیار خوبی را در اختیارتان خواهد گذاشت. ایرکاپ های بسیار نرم و راحت HD 280 Pro قابلیت چرخش نود درجه به بالا، خارج و کنار را دارد. یکی از ویژگی های جالب این هدفون آن است که قسمت بالشی هدبند به راحتی قابل جدا شدن است و اگر به آن آسیبی برسد به راحتی می توانید آن را تعویض کنید.

Shure SRH440

اگر به دنبال هدفونی با بدنه ای محکم می گردید، هدفون Shure SRH440 هدفونی حرفه ای و ایده آل برای شماست. با پاسخگویی فرکانسی فوق العاده ی ۱۰Hz–۲۲kHz، هدفون SRH440 فرکانس های بیس، فرکانس های میانی و فرکانس های بالا را به خوبی در اختیارتان قرار می دهد. SRH440 همچنین ویژگی های جالب دیگری دارد، مانند کد گذاری رنگی متفاوت برای ایرکاپ های چپ و راست تا شناسایی آن ها آسان شود و همچنین تنظیمات شماره ای برای تنظیم کردن هدبند. ایرکاپ های SRH440 به سمت بیرون، بالا و به سمت هدبند چرخیده می شوند تا برای حمل این هدفون هیچ مشکلی نداشته باشید و بتوانید آن را به راحتی در کیف خود جا دهید. این هدفون همچنین دارای کابل جداشدنی می باشد.

Sony MDR-7506

یکی از محبوب ترین هدفون ها در کارهای ضبط/ ویدیو/ پخش رادیویی و تلویزیونی، هدفون Sony MDR-7506 است. این هدفون بسیار سبک است و تنها ۲۲۷ گرم وزن دارد و به راحتی روی سر شما قرار می گیرد، بدون این که احساس سنگینی به شما بدهد. این هدفون برای استفاده با دستگاه های قابل حمل مانند گوشی های هوشمند یا آیپد ایده آل است. هدبند MDR-7506 تنظیمات مختلف زیادی دارد تا فارغ از این که سر شما چه اندازه ای داشته باشد به راحتی روی آن قرار بگیرد. همچنین ایرکاپ های این هدفون بسیار راحت هستند. محدوده ی پاسخگویی فرکانسی آن ۱۰Hz–۲۰kHz است که فرکانس های میانی و بالای آن فوق العاده است. ایرکاپ های MDR-7506 به سمت بالا و داخل چرخش دارند اما به صورت افقی قابل چرخش نیستند. کابل این هدفون در جای خودش مستحکم است و قابل جدا شدن نمی باشد.

Beyerdynamic DT 770 Pro

اگر علاقمند به صدای بیس بیشتری هستید، هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro از تکنولوژی bass reflex بهره می برد و بیس حجیم و فوق العاده ای را ایجاد می کند. محدوده ی پاسخگویی فرکانسی این هدفون ۵Hz–۳۵kHz است و علاوه بر بیس قدرتمند، فرکانس های میانی و فرکانس های بالای این هدفون هم بسیار غنی ست. ایرکاپ های DT 770 Pro جزو بهترین ایرکاپ هاست و راحتی فوق العاده ای دارد. در ساخت این ایرکاپ ها از یک لایه ی مخمل بسیار نرم استفاده شده که قابلیت جدا شدن و شست و شو هم دارد. هدبند این هدفون با یک لایه ی چرم فوق العاده باکیفیت پوشیده شده است. ایرکاپ های این هدفون قابلیت برگردان به بالا و داخل را دارند اما به صورت افقی چرخش نمی کنند. کابل استفاده شده در DT 770 Pro جدا نشدنی ست. DT 770 Pro دارای سه نسخه ی ۳۲، ۸۰ و ۲۵۰ اهمی می باشد: نسخه ی ۳۲ اهمی برای دستگاه های قابل حمل، نسخه ی ۸۰ اهمی برای دی جی ها و نسخه ی ۲۵۰ اهمی برای استفاده های حرفه ای در استودیو مانند میکس و مسترینگ ایده آل است.

  •  

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”