ریتم آهنگ

نگاه اولیه به +Native Instruments Maschine

نگاه اولیه به +Native Instruments Maschine

نگاه اولیه به +Native Instruments Maschine

+Maschine محصول کمپانی Native Instruments جدیدترین و پیشرفته ترین محصول از سری ورک استیشن های این برند می باشد. +Maschine فرمت Maschine را به قلمروی جدیدی وارد کرده است و این محصول حالا از طراحی مستقلی بهره می برد که به شما اجازه می دهد از همان ابزارهای همیشگی Maschine به همراه بسیاری قابلیت های جدید دیگر، بدون نیاز به کامپیوتر استفاده کنید.
در حال حاضر ساخت موزیک الکترونیک بدون استفاده از نرم افزارهای آهنگسازی مورد توجه قرار گرفته است؛ برخی آرتیست ها کامپیوترهایشان را رها کرده و به سراغ سخت افزارهای مستقل رفته اند. چرا چنین وضعیتی اتفاق افتاده است؟ طرفداران این نوع سخت افزارها اعتقاد دارند که استفاده از این محصولات به شکل منحصر به فردی خلاقیت آن ها را بارور می سازد و به آن ها اجازه می دهد به شکل سریع تر، حسی تر و غیر قابل پیش بینی تری به آهنگسازی بپردازند. با این حال طراحی مستقل و بدون نیاز به کامپیوتر +Maschine تنها نکته ی جذاب این محصول نیست. پس اجازه بدهید نگاه دقیق تری به این اینسترومنت جدید از کمپانی Native Instruments داشته باشیم.بدون نیاز به کامپیوتر

چه در استودیو باشید چه روی استیج، +Maschine یک سیستم پروداکشن و پرفورمنس کامل است. مانند اینسترومنت های Maschine که پیش از این معرفی شده بودند، +Maschine آزادی کاملی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید صداها را شکل دهید و آهنگسازی کنید؛ این سیستم همچنین تعدادی سینتی سایزر، افکت و سمپل فوق العاده را در خود جای داده است. +Maschine از همان رابط کاربری روان و آشنایی که موجب شد Maschine به یکی از محبوب ترین سیستم های پروداکشن دنیا تبدیل شود استفاده می کند. +Maschine که به نرم افزارهای آهنگسازی بی نیاز است، به آرتیست ها اجازه می دهد در هر جایی که باشند به خلق موسیقی بپردازند و از کار با اینترفیس لمسی +Maschine الهام بگیرند. اگر تا بحال از یک سیستم پروداکشن مستقل استفاده نکرده اید، خواهید دید که کار کردن در محیطی خارج از محیط کامپیوتر چقدر جذاب و انرژی بخش است!

قدرتمندترین محصول سری Maschine تا به امروز

+Maschine علاوه بر این که نیازی به کامپیوتر ندارد، یکی از قدرتمندترین محصولات خانواده ی Maschine نیز می باشد که از یک پردازنده ی چهار هسته ای و چهار گیگابایت رم دو کاناله بهره می برد. این یعنی هیچگاه هنگام انجام کارهای خلاقانه به مشکل پردازشی بر نخواهید خورد – تا هرچقدر که بخواهید می توانید روی ترک هایتان افکت بگذارید! برای ذخیره سازی محتوا روی حافظه ی خود دستگاه، +Maschine همراه با یک کارت حافظه ی 64 گیگابایتی SD عرضه شده است. همچنین با آپدیت فرم وری که این دستگاه به زودی دریافت خواهد کرد، +Maschine قادر خواهد بود محتوای یک ترابایتی یا بیشتر را از طریق هارد اکسترنال USB پشتیبانی کند.

بدنه ی مقاوم، کیفیت ساخت بالا

+Maschine به شکلی طراحی شده که بتواند آسیب های احتمالی که در حین جابجایی در کنسرت ها ممکن است برای دستگاه به وجود آید را تحمل کند. صفحات بالایی و پایینی، دکمه های چرخشی و انکودر چهار جهته ی این دستگاه تماما از آلومینیوم زیبا و مستحکم ساخته شده اند. نمایشگر
+Maschine دارای رزولوشن بالایی می باشد و حتی در محیط هایی که نور کمی دارند تصویری واضح و شفاف را به شما نمایش می دهد. از طریق این نمایشگر می تواند به قابلیت های فراوان
+Maschine دسترسی پیدا کنید. +Maschine نه تنها ظاهر زیبایی دارد، بلکه حسی که به شما می دهد نیز فوق العاده است. شانزده پد فوق العاده حساس، فینگر درامینگ را برای شما میسر می کند و همچنین اجرای دقیق و آرتیکولاسیون ها را برای صداهایی مانند پیانو، سینتی سایزرها و سازهای زهی که حساس به velocity هستند را ممکن می سازد. به علاوه، کنترلر ریبون Smart Strip شیوه ی جذابی برای کنترل ماژولیشن ها، bend کردن نُت ها و فعال کردن افکت ها در حین اجرا را برای شما مهیا کرده است.

سینک شدن بیسیم و Ableton Link

اگرچه +Maschine دستگاهی کاملا مستقل است و نیازی به کامپیوتر ندارد، اما کماکان به شما اجازه می دهد با استفاده از اتصال Wi-Fi صداها، اینسترومنت ها و افکت های جدید را دانلود کنید و حتی سیستم را مستقیما از طریق اینترنت بدون نیاز به متصل کردن آن به کامپیوتر آپدیت کنید.
+Maschine هم مانند Maschine MK3 با Ableton Link سازگار است که باعث می شود به راحتی بتوانید آن را با دیگر نرم افزارها همراه سازید – برای این کار هم ضرورتی در استفاده از کابل های MIDI وجود ندارد!

جمع بندی

کمپانی Native Instruments با +Maschine به یکی از نیازهای مورد انتظار کاربران Maschine پاسخ داده است – یک سیستم پروداکشن مستقل به همراه تمام ویژگی هایی که موجب محبوبیت محصولات سری Maschine شده است. چه به دنبال اولین سیستم خود باشید و چه به دنبال جایگزین کردن سیستم قبلی خود، +Maschine تمام امکاناتی که برای طراحی صدای حرفه ای و اجراهای قدرتمند نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”