ریتم آهنگ

چگونه آهنگ را بی کلام کنیم.

چگونه آهنگ را بی کلام کنیم.

چگونه آهنگ را بی کلام کنیم ؟  این یکی از سوال متداول است که بسیاری از افراد به دنبال پاسخ آن هستند. در ابتدا بهتر است بدانید برای بی کلام کردن  یک آهنگ باید بتوانید صدا را از روی آن بردارید،  که این کار توسط نرم افزارهای مختلف انجام می شود که این نرم افزار ها برای سیستم عامل های مختلف مانند  مک، اندروید، ویندوز فون و ویندوز تولید شده و در بازار موجود می باشد. اما آیا شما این نرم افزارها را می شناسید؟ در این بخش از محتوا قصد داریم شما را با نرم افزارهای آشنا کنیم که می توانید به سادگی با کمک آنها یک موزیک را کلام کنید. پس برای یادگیری بی کلام کردن یک آهنگ می توانید  تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

 

آشنایی با نرم افزار های جدا کننده صدا خواننده از روی آهنگ

ما قصد داریم چند نمونه از بهترین نرم افزارها را به شما باشد که شما بتوانید به راحتی با دانلود این نرم افزار موزیک مورد نظر خود را بیکلام کنید.

  • How To Remove Vocals From a Song in Android
  • آموزش حذف صدای و ساخت یک آهنگ بیکلام در ویندوز
  • آموزش حذف صدا خواننده از روی آهنگ توسط نرم افزار audacity

 

How To Remove Vocals From a Song in Android

در بعضی از مواقع هنگامی که در حال گوش کردن موزیک هستید متوجه می شوید که صدای پس زمینه موزیک را خیلی دوست دارید و ترجیح می دهید تنها به صدای پس زمینه موزیک گوش کنید و صدای خواننده را از روی آن حذف نمایید، در این صورت شما به یک نرم افزار خوب نیاز دارید تا بتوانید صدای خواننده را از آهنگ جدا کنید. اما در ابتدا باید نرم افزاری را پیدا کنید که توسط سیستم‌ عامل تلفن همراه یا تبلت شما پشتیبانی شود.

برای مثال اگر قصد دارید برای سیستم عامل اندروید یک نرم افزار دانلود کنید پیشنهاد می کنیم  How To Remove Vocals From a Song in Android را دانلود نمایید. همانطور که از نام این نرم‌ افزار پیداست، مشخص است که این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید طراحی و تولید شده است، لازم به ذکر است بدانید ما این نرم افزار را بعد از مطالعات مقالات مختلف در اینترنت پیدا کرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که این نرم افزار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کنید.

 

 

حذف صدای در سیستم عامل ویندوز

اگر قصد دارید در کامپیوتر یا لپ تاپ خود صدای خواننده را از روی موزیک حذف کنید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار MP3 Karaoke استفاده کنید، لازم به ذکر است بدانید که این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد، به همین دلیل این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی صدای خواننده از روی آهنگ حذف کنید، این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده می باشد که شما می توانید تصویر آن را در قسمت زیر مشاهده کنید اگر قصد دارید با این محیط نرم افزار بیشتر آشنا شوید و مسیر حذف صدای خواننده از روی آهنگ را در این نرم افزار یاد بگیرید باید طبق مراحل که در قسمت زیر توضیح داده ایم پیش بروید.

 

 

در این قسمت از محتوا چگونه آهنگ را بی کلام کنیم ؟ در ابتدا باید بعلاوه بر روی گزینه (+) که با رنگ سبز در قسمت چپ نرم افزار نمایش داده شده کلیک کنید. با این کار شما میتوانید آهنگ را وارد نرم افزار کنید و بعد بر روی گزینه ( k ) که در تصویر بالا با فلش قرمز نشان داده شده است کلیک کنید. در این مرحله از کار ظرف چند ثانیه صدای خواننده از روی صدا آهنگ حذف می شود و شما میتوانید آهنگ بدون کلام خود را ذخیره کنید.

 

آموزش حذف صدا خواننده از روی آهنگ توسط نرم افزار audacity 

نرم افزار audacity  یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی است که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. برای اینکه بتوانید به صورت رایگان آموزش این نرم افزار را تهیه کنید و با کمک آن صدای خواننده را روی موزیک حذف نمایید، باید بر روی لینک آموزش رایگان نرم افزار audacity کلیک کرده و ویدیو را تا انتها نگاه کنید در این شرایط می تواند به راحتی صدای خواننده را روی موزیک حذف کنید. در انتها امیدواریم به پاسخ سوال، چگونه آهنگ را بی کلام کنیم رسیده باشید.

 

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”