ریتم آهنگ

بهترین اپلیکیشن کوک گیتار

بهترین اپلیکیشن کوک گیتار

بیشتر از اینکه از اپلیکیشن‌های کوک گیتار اندرویدی برای کوک گیتار استفاده شود، از قابلیت میکروفن گوشی برای کوک صدای گیتار استفاده می­شد. هرچند این روش قدیمی  آنقدر هم عالی کار نمی­کرد اما خب برای جلو بردن کار روشی مناسبی بود. اما در حال حاضر اپ های کوک گیتار بهتر از هر روش دیگری  پا به میدان گذاشته اند و خودنمایی می­‌کنند. با استفاده از این اپ، کار تنظیم و کوک گیتار آسانتر و همچنین حرفه ای تر از قبل شده است.  در این مقاله 5 نرم اپلیکیشن کوک گیتار برای اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد،  با ما همراه باشید تا با فواید این نرم افزارها بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله خواهید خواند :

چرا از گوشی به عنوان نرم افرارهای کوک گیتار استفاده می­کنیم ؟

از اوایل دهه 2010 به منظور تنظیم و کوک  ابزار موسیقی، نرم افزارهای کوک گیتار( که عمدتا مربوط به نرم افزارهایی می­شود که قابلیت نصب روی گوشی را دارند)  به تدریج به جای استفاده از میکروفن تلفن های هوشمند قبلی مورد استفاده قرارگرفتند. در واقع این برنامه ها می توانند برای طیف گسترده ای از سایر سازهای موسیقی نیز استفاده شوند. پس در حال حاضر تبدیل گوشی های هوشمند ، رایانه های شخصی و تبلت به  تنظیم کننده ساز، به دلیل کاربردهای نرم افزاری  بسیار رایج­تر از همیشه شده است.

 وقتی ساز گیتار شما خارج از کوک می­شود ، بهترین و سریعترین راه برای حل این مشکل دانلود ابزار کوک گیتار  است . شما  با یک سرچ ساده در اینترنت میتوانید انواع متنوعی از این نرم افزار های کوک گیتار برای اندروید پیدا کنید. اما ما با تجربه و آنالیزهای که از این نرم افزارهایی که داشته ایم ، توانسته ایم 5 مورد از بهترین نرم افزارها را در این حوزه پیدا کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای اپلیکیشن‌های کوک گیتار

  • نرم افزارهای کوک گیتار اغلب اوقات بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار میگیرند در حالیکه بعضی از این نرم افزار ها پولی هستند. در این میان نرم افزارهای هم هستند که از گزینه ی ارتقا  و ویژگی های اضافی  نیز برخوردارند که این خود هزینه ای اضافی برای شما می­تراشد.
  • نرم افزارهای  کوک گیتار  بدلیل اینکه راحت رو گوشی های تلفن همراه نصب میشوند، شما همه جا از آنها می­توانید استفاده کنید و با خود داشته باشید. در نتیجه همه جا و هر لحظه شما یک  تنطیم کننده گیتار با خود به همراه دارید.

  Boss Tuner برنامه ی کوک گیتار رایگان و بدون خرید درون برنامه ای

 BoSS Tunerیکی از نرم افزارهای کوک گیتار برای اندروید است که از تعداد متنوعی از ابزار آلات موسیقی شامل گیتار، باس، اوکولل، ویولن، ویولن سل وسایر پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری مناسب و معقول، تنظیمات چندگانه  و موارد شنیداری دیگری نیز می­باشد . در ضمن در این برنامه  تبلیغات درون برنامه ای  نیز  می­بینید هر چند  این برنامه کاملا رایگان و بدون خرید درون برنامه ای است.

  با پلتفرمی ساده کوک گیتار شما را به سادگی انجام میدهدChromatic  Guitar Tuner

از محبوب ترین برنامه های تنظیم کننده گیتار است که دارای رابط کاربری  مناسب و قابلیت­های کوک گیتار مناسبی است. این برنامه از ابزار آلات  موسیقی مانند گیتار ، باس ، بانجو ، اوکولل ، ویولن، پیانو و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند . سطح دسترسی حرفه ای و تنظیم دیجیتال  نیز از ویژگی های منحصر بفرد این برنامه هوشمند میباشد که آن را  به یکی از برنامه های محبوب در میان  موسیقدانان  تبدیل کرده است. از طرفی این برنامه حاوی تبلیغات است و درواقع هیچ راهی برای خلاص شدن از آنها وجود ندارد. با این حال  شما ­می­توانید بدلیل عملکرد بسیار عالی این  تنظیم کننده از آن به عنوان یک نرم افرار کوک گیتار با پلتفرم ساده استفاده کنید.

سایر ابزارهای موجود در این اپ:

Chromatic tuner mode

Pitchfork

Tuning presets

Automatic mode

تیونر برنامه ای هوشمندبرای کوک گیتار شما Cifra Club 

  Cifra Club    دارای عملکردی خوب است و از سازهای مانند گیتار، باس و حتی کاواوینو (شبیه به اوکولل) پشتیبانی می کند. جالبتر این که این برنامه بطور هوشمند به منظور تنظیم گیتار به بهترین وجه به شما اعلام می­کند که  رشته های گیتار را شل یا سفت کنید و این  یک استراتژی خوب برای تازه کاران  می­باشد. علاوه بر این مزیت در این برنامه ساعت هوشمند و رابط کاربری ساده  هم  در نظر گرفته شده است. دانلود  Cifra club  با خریدهای درون برنامه ای تا سقف  9.99 دلار رایگان است و نسخه رایگان این اپ  مانند برنامه های قبلی خالی از تبلیغات نیست.

با اپلیکیشن DaTuner  کوک گیتاری موثرتر از همیشه تجربه کنید

DaTuner در این اپ تمامی اهداف کوک گیتار در نظر گرفته شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. طراحی رابط کاربری ساده  ، دقیق و پاسخگو این برنامه را به یکی از بهترین نرم افزارهای کوک گیتار تبدیل کرده است. با وجود قابلیت تبدیل فرکانس اساسی برای نزدیکترین خطاها و نوت ها ، کوک گیتار  بسیار  دقیق تر، موثرتر و همچنین آسان­تر می­باشد. این دستگاه از سازهای موسیقی مختلفی همچون ویولن، باس، ویولن سل، پیانو، هارپ، ساکسیفون، هارمونیکا و موارد دیگر پشتیبانی می کند. صفحه نمایش روشن و قابلیت حساسیت خودکار نیز از دیگر ویژگی های است که در این نرم افزار قابل توجه می­باشد.

با  Fender از قابلیت خودکار کوک گیتار لذت ببرید

Fender یکی از معروف­ ترین برندها ی گیتار است که دارای شجره نامه بلندی است. رابط کاربری این نرم افزار  (با صفحه لمس زیبایی از رنگ روی نت هایی که می­نوازید) برای کاربران جذاب و آسان می­باشد .این برنامه تنظیم دستی و تنظیم خودکار را در اختیار کاربران خود قرار می­دهد. در حالت خودکار، کافیست فقط یک رشته را بکشید و فورا برنامه  بصورت خودکار رشته را تشخیص می دهد .

این نرم افزار دارای تنظیمات تنظیم خودکار و دستی است .

دارای ویژگی های  مانند Tips features است.

فندر نامی بسیار قابل اعتماد در دنیای  کوک گیتار است .

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”