ریتم آهنگ

دای بروک (Die Brucke) چیست؟

دای بروک (Die Brucke) چیست؟

دای بروک (Die Brucke) چیست؟

Die Brücke گروهی از نقاشان اکسپرسیونیست آلمانی است که برخی از آنها سال ها با هم زندگی کردند و با هم به نمایش پرداختند. آنها بیشتر به خاطر تصاویر زندگی روزمره در سال های پس از جنگ جهانی اول و به تصویر کشیدن کارناوال شهرت دارند. بسیاری از آنها در زمان خود بیشتر به خاطر نقاشی هایشان شناخته شده بودند و به دنیای رو به رشد هنر جایگزین کمک کردند.

 

در حالی که در درجه اول به دلیل نقاشی خود شناخته شده بودند، هنر منبت کاری و چاپ چوب آلمانی را نیز احیا کردند.

 

تاریخچه Die Brucke

اعضای اصلی نقاشی را اواخر سال 1905 شروع کردند و خیلی زود افراد دیگری از جمله نولده، هکل و دوستش A. W. Zweibrücken (1879-1926) به آنها پیوستند. بسیاری از آنها هنرمند بودند، بلکه کارگران تئاتر، سازندگان و ملوانان نیز بودند. کرشنر و اشمیت روتلاف هر دو سازنده کشتی بودند. در پاییز 1906 آنها یک مستعمره هنرمندان را در وایمار با هدف کمک به احیای زیبایی شناختی آلمان راه اندازی کردند. انگیزه‌های آن‌ها مانند بسیاری از امپرسیونیست‌ها بود – تمرکز بر زندگی و جهان بود، نه تاریخ هنر یا گرایش‌ها در اروپا. اولین نمایش آنها، در سال 1907، نمایشگاه Die Brücke und der Blick zur Tropenze بود که سبک شخصی رو به رشد آنها را با رنگ های جسورانه و گرایش به فرم صاف نشان می داد.

 

هنرمندان برجسته Die Brucke

فریتز بلیل (1880-1966)

فریتز بلیل در آمشتتن در جنوب اتریش به دنیا آمد و در کارخانه رنگ اشتوتگارت شاگردی کرد. در 19 سالگی در مسابقه نقاشی در وین برنده جایزه اول شد. وقتی یکی از دوستانش او را برای نمایش آثار هنری خود به برلین آورد، نقاش جوان تصمیم گرفت که بتواند از راه نقاشی امرار معاش کند. اولین نمایشگاه او درها را به عنوان یک نقاش به روی او باز کرد و او به زودی به اکسپرسیونیست برجسته درسدن تبدیل شد.

 

نقاشی های او اغلب مردان مست، دختران مست و برهنه های زن و مرد را نشان می دهد. او چیزهای آرام و معمولی را ترجیح می داد، مانند ردیف بلوک ها، آجرهای آشکار، بشکه، قطار و تراموا، و دیوار آجری. در دهه 1920، او برای مدت کوتاهی به عنوان هنرمند مورد علاقه هیتلر در نظر گرفته شد.

 

تصاویر او با اخرای زرد و قهوه ای پر جنب و جوش و با جواهرات قرمز رنگ آمیزی شده بود. سبک منحصر به فرد او نقاشی های رنسانس ایتالیا را به یاد می آورد و تصاویر طبیعت گرایانه او را به شاهکارهای رنسانس تبدیل می کرد. مناظر و مناظر دریای دوران نو رنسانس او ​​نیز برای مشخص کردن مراحل زندگی او مورد استفاده قرار گرفت.

 

ارنست کرشنر (1880-1938)

ارنست کرشنر در سال 1880 در آشافنبورگ، باواریا به دنیا آمد و قبل از راه‌اندازی استودیو در سال 1900، در دانشگاه فنی سلطنتی درسدن (Königliche Technische Hochschule) در درسدن تحصیل کرد.

 

پدر کرشنر یک کوپر بود و نقاش جوان با زندگی کارخانه ای در مزرعه ای که در آن متولد شده بود بزرگ شد. او و والدینش اعضای یک فرقه کوچک پروتستانی در جنوب آلمان بودند.

 

او اولین نقاشی های بزرگ خود را در سال 1906 در سالن d'Automne و در نمایشگاه 1910 نمایشگاه جهانی به نمایش گذاشت.

 

اریش هکل (1883-1970)

اریش هکل در سال 1883 در دوبلن، در آن زمان بخشی از زاکسن به دنیا آمد. او در درسدن در رشته معماری تحصیل کرد و در آنجا با سایر بنیانگذاران Die Brucke آشنا شد.

 

اریش هکل یکی از اعضای اولیه Die Brücke بود و در سال 1913 رئیس آن شد. سمبولیسم.» سری پوسترهای «Emblemata» او، عمدتاً بدون امضا، نام او را به «heckelgenuss» می‌دادند. این مجموعه که از دوازده چاپ با نقش‌های گل و میوه تشکیل شده است، به‌عنوان بازتابی از سبک به اصطلاح «عینیت جدید» هنر مدرنیستی دیده می‌شود. ارنست کرشنر نقاشی‌ها و سنگ نگاره‌های ارنست کرشنر، پر از رنگ و استفاده جسورانه از فرم، در ابتدا با تمپر انجام می‌شدند اما بعداً از رسانه‌های مختلفی از جمله گرافیت و لیتوگرافی استفاده کردند. او دو سری از حدود پنجاه اثر چاپ سنگی را با اجزای عکاسی خلق کرد: سری «امبلماتا» و مجموعه «ایو».

 

امیل نولده (1867-1956)

امیل نولده در سال 1867 در لوکن والده، پروس غربی به دنیا آمد. او یک هنرمند آماتور منظره بود و پس از نقل مکان به برلین در سال 1906، در دانشگاه اشتادل هنر خواند. در این دوره او شروع به نقاشی برهنه زنان کرد که سبک او را تثبیت کرد. او با نویسندگان جمهوری وایمار از جمله برتولت برشت و فردریش فون شیلر دوست بود.

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”