ریتم آهنگ

ساعت های طلایی، کتابی جنجالی و حقیقی از عملیات نجات دریایی

ساعت های طلایی، کتابی جنجالی و حقیقی از عملیات نجات دریایی

توگیاس و شرمن این بار کتابی مخصوص نوجوانان نوشتند که در آن از عملیات نجات دریایی دو کشتی نفت کش که دچار حادثه شدند و نجات سی خدمه آن توسط چهار مرد با یک قایق امداد، می گویند. کمپانی والت دیزنی فیلمی با اقتباس از این کتاب با بازی کریس پین و کیسی افلک خواهد ساخت.

در شب 18 فوریه 1952، در طی یکی از بدترین طوفان های زمستانی که نیوانگلند تا به حال دیده است، دو تانکر نفت در نزدیکی ساحل کیپ کاد از وسط پاره شدند. در حالی که طوفان خیلی شدید بود و امواجی به ارتفاع 70 فوت می رسید، چهار عضو گارد ساحلی با یک قایق نجات کوچک به سمت دریا رفتند تا به کمک آن ها بیایند. آن ها تنها امید ملوانان سرگردان بودند. با وجود موانع باورنکردنی، این مردان شجاع جان خود را به خطر انداختند و شعار غیررسمی گارد ساحلی را به یاد آوردند: باید بیرون بروید، اما مجبور نیستید برگردید.

این کتاب داستانی سریع و نشاط آور است که خوانندگان جوان را به هیجان در می آورد.  داستان واقعی و گیرا از قهرمانی و بقا در مواجهه با عناصر است.

مایکل جی. توجیاس، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، تاریخچه داستان های واقعی زندگی خود را در مجموعه نجات واقعی خود برای خوانندگان جوان تطبیق می دهد و قهرمانی و انسانیت مردم در ماموریت های نجات جان در طول بلایای دریایی را به تصویر می کشد.

«این تاریخ تلخ باید برای خوانندگان داستان های ماجراجویی، دریانوردی یا نجات دلپذیر باشد." - مجله کتابخانه مدرسه

«بهترین ساعت‌ها روایتی است تأثیرگذار، تفسیری حساس از آنچه که می‌توان آن را وضعیت آشفته و غیرقابل توصیف نامید. توجیاس و شرمن هرگز احساساتی نمی‌شوند، هرگز فراتر از واقعیت‌ها نمی‌روند، و با این حال تمام دردهای جسمی و روحی بازماندگان و خانواده‌هایشان را به تصویر نمی‌کشند.» - مجله پراویدنس

در بهترین ساعات (نسخه سیمون و شوستر) این کتاب هوش، ذکاوت و فداکاری گارد ساحلی و قایق‌هایشان را به تصویر می‌کشد. - تریبون ستاره مینیاپولیس

در بهترین ساعات لحظات غرق شدن یا شنا کردن به اوج تنش خود می‌رسند، زمانی که دریانوردان کشتی را رها می‌کردند و جان خود را به خاطر مهارت و شجاعت نجات‌دهنده‌شان نجات می دادند. . . . عالی.” -فهرست کتاب

  این یک داستان نفس گیر است که هنوز تخیل را به چالش می کشد." - کرونیکل کیپ کاد

خوب است بدانید که قهرمانان واقعی وجود دارند. . . . باور نکردنی.” -کنکورد مانیتور

 توجیاس و شرمن به خوبی مبارزات ناامیدانه اعضای خدمه را در کشتی های غرق شده و قایق های نجات روایت می کنند. . . . باعث قدردانی خوانندگان از شجاعت مردانی خواهد شد که زندگی خود را به خطر انداختند. . . . پر از صحنه های اکشن.» - ناشران هفتگی

«داستانی جذاب از قهرمانی گارد ساحلی. . . . گزارشی پر از عمل از نجات در دریا." - نقدهای Kirkus در مورد بهترین ساعات 

 مایکل جی. توجیاس نویسنده و ویراستار بیش از دوازده کتاب است، از جمله کتاب‌های پرفروش ماجراجویی و بقا، ده ساعت تا طلوع، طوفان خیلی زود، و بهترین ساعت‌ها. کیسی شرمن روزنامه نگار برنده جایزه و نویسنده پرفروش 13 کتاب است: بهترین ساعت ها، بوستون استرانگ، حیوان، شکار وایتی، 12، گل رز برای مری، خون بد، ایرلندی سیاه و اژدهای سیاه. هم The Finest Hours و هم Boston Strong (روز میهن پرستان) به فیلم های خوبی تبدیل شده اند. او جایزه ادوارد آر مارو را برای برتری در نوشتار روزنامه نگاری دریافت کرد و نامزد جایزه امی نیز شده است. شرمن یک مهمان برجسته در شبکه های تلویزیونی و برنامه های خبری بزرگ، نویسنده ای است که در تایم، واشنگتن پست، مجله بوستون و بوستون هرالد مشارکت دارد. او در باشگاه ملی مطبوعات و مرکز فرماندهی گارد ساحلی ایالات متحده در واشنگتن دی سی سخنرانی کرده است و در ماساچوست زندگی می کند.

مایکل جی توجیاس و کیسی شرمن با «بهترین ساعات» یکی از قانع‌کننده‌ترین، جذاب‌ترین و سریع‌ترین روایت‌های تاریخ درام دریایی را نوشته‌اند. در 18 فوریه 1952 در نزدیکی کیپ کاد، نه یک، بلکه دو تانکر نفت قدیمی جنگ جهانی دوم، "پندلتون" و "فورت مرسر" در طوفانی عظیم به دو نیم شدند. بسته به اینکه مردم در کدام یک از چهار بخش کشتی بودند، تأثیر زیادی بر توانایی آنها برای بقا در اقیانوس اطلس سرد داشت. در حالی که این فرضیه به اندازه کافی باورنکردنی به نظر می رسد، نبرد قهرمانانه گارد ساحلی ایالات متحده برای نجات بازماندگان گواهی شگفت انگیزی از مهارت و عزم آن مردان است. من به‌ویژه تحت تأثیر اقدامات برنی وبر CG 36500 کوچک و منسوخ (خوشبختانه اکنون بازسازی شده و در موزه به نمایش گذاشته شده است) و روایت‌های قهرمانی خدمه که توسط نویسندگان گزارش شده است، قرار گرفتم.

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”